fredag 16. oktober 2015

my planner for week 41

⋱⋱ ⋮ ⋰ ⋰
.((¯`´¯)) God morgen, håper du får en fin fredag ღ
.`*.¸.*. ✿✿¸.•*¨`*•..¸✿✿¸.•*¨`*•..¸✿✿¸.•*¨`*•..

Her er almanakken min for uke 41. Valgte kattetema denne uka. Jeg startet opp med å dekorere ukene når skolen startet opp igjen for sønnen. Og det er jo så utrolig gøy!!

Her er bilder av hvordan min uke ser ut.



Måtte jo lage hello kitty binders, når tema var katt :)


Her har jeg laget et kort som jeg skriver opp hva vi har til varmmat. Jeg lager og daglig gjøremålliste (valgt og ikke vise frem denne, kan gjøre det neste gang før jeg skriver på den)
 
takk for at du tittet innom min blogg. Koselig hvis du legger igjen en hilsen :)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du besøker min blogg, og tusen takk for at du legger igjen en koselig kommentar.